အလူမီနီယမ္သည္ အလြန္ေပ်ာ့ေသာ သတၱဳျဖစ္သည္၊ သို႕ေသာ္ အျခားေသာ မွန္ကန္သည့္ ေပါင္းစပ္သတၱဳမ်ားကို ေရာစပ္ျခင္းျဖင့္ ပိုမို ေတာင့္တင္းျပီး ပိုမို မာေသာ သတၱဳ အျဖစ္ ရရွိလာသည္။ အလူမီနီယမ္သည္ သံလုိက္မႈ႕ (non-magnetic) မရွိေသာ သတၱဳျဖစ္ျပီး၊ မုိင္းရွာသေဘၤာမ်ားတည္ေဆာက္ရန္အတြက္ အသံုး၀င္သည္။ အလူမီနီယမ္မွာ သဘာ၀အားျဖင့္ တည္ျငိမ္ေသာ (Nobel) သတၱဳ မဟုတ္ေသာ္လည္း အတန္အသင့္ ေခ်းတက္(Corrosion) မွ ခံႏုိင္ရည္ရွိသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ၄င္း၏ အေပၚယံလႊာသည္ သိပ္သည္းေသာ ေအာက္ဆုိဒ္အလႊာျဖစ္ျပီး ၄င္းသည္ ေခ်းတက္ျခင္းမွ ကာကြယ္ေပးသည္။ သို႕ေသာ္ အကယ္၍ ဓာတုပစၥည္း သို႕မဟုတ္ လွ်ပ္စစ္ေၾကာင့္ အဆုိပါ ေအာက္ဆိုဒ္ အလႊာပ်က္ပ်ယ္သြားပါက အလွ်င္အျမန္ ေခ်းတက္ႏုိင္သည္။
အလူမီနီယမ္ကို အသံုးျပဳျခင္း၏ အဓိက ေကာင္းက်ိဳးမွာ ေပါ့ပါးျခင္းျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ အလူမီနီယမ္သည္ သံမဏိထက္ ပိုမို ေပ်ာ့ေျပာင္းေသာေၾကာင့္ တည္ေဆာက္ရာတြင္ ပိုမို ခက္ခဲသည္။ အေပါက္ေဖာက္ပါက အလြယ္အကူ ညိႏုိင္သည္။ ထိုျပင္ မ်က္ႏွာျပင္ညီညာမႈရရန္ ပိုမိုခက္ခဲသည္။ မ်က္ႏွာျပင္ညီညာေစရန္ အသံုးျပဳေသာ ေက်ာက္မွာလည္း (Grindstone) ခဏအတြင္း အလူမီနီယမ္ အမႈန္မ်ားျဖင့္ ေစးကပ္ျပီးသြားႏုိင္သည္။ ထိုျပင္ အလူမီနီယမ္ကို ပံုမွန္ ဂေဟဆက္ ပစြည္းမ်ားျဖင့္ အသံုးျပဳရန္ မလြယ္ကူေပ။ အလူမီနီယမ္ကို ခရီသယ္တင္သေဘၤာမ်ား၏ အထက္ပုိင္း အထပ္မ်ားအတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ မိုင္းရွာသေဘၤာမ်ားတြင္ လည္းေကာင္း၊ ဇိမ္ခံ ရြက္ေလွမ်ားအတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အသက္ကယ္ေလွမ်ားအတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ အေပါ့စား ေမာ္တာ သေဘၤာမ်ားအတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အခ်ိဳ႕ေသာ ေပ့ါပါးရန္လိုအပ္ျပီး သံလိုက္မႈမရွိရန္လိုအပ္ေသာ ဥပမာ ငါးဖမ္းသေဘၤာမ်ား၏ စလင္ခန္း (Wheelhosue) အတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ၾကီးမားေသာသေဘၤာမ်ား၏ သံလိုက္အိမ္ေျမွာင္ထားရွိရာ ပတ္၀န္းက်င္အတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း အသံုးျပဳသည္။